Kaarinan Pojat ry:n jäsenehdot 1.11.2019 alkaen

Kaarinan Pojat ry:n jäseniä ovat seuran kaikki pelaajat ikään katsomatta. Myös seuran toimihenkilöt ja muut yksityishenkilöt voivat liittyä seuran varsinaisiksi jäseniksi. Kaarinan Pojat ry:n jäsenyys on liittymisen jälkeen toistaiseksi voimassa ja jäsenmaksu laskutetaan vuosittain.

Jäsenyys tulee päättää kirjallisella irtisanomisilmoituksella (sähköpostitse osoitteeseen toimisto@kaapo.fi). Jäsenyyden irtisanomisaika on 30 päivää, alkaen irtisanomiskuukauden viimeisestä päivästä. Osallistumalla seuran ja/tai joukkueen toimintaan jäsen (alaikäisen lapsen kohdalla huoltaja) sitoutuu noudattamaan näitä jäsenehtoja sovelletusti riippuen siitä, onko jäsen pelaaja vai muu varsinainen jäsen.

• Jäsen on velvollinen maksamaan seuran vahvistetun jäsenmaksun ja pelaajat lisäksi ikäluokan vahvistetun kuukausittaisen tai kausittaisen toimintamaksun sekä erikseen sovittaessa muut mahdolliset ikäluokan maksut. Jäsenyyden irtisanomisaika on 30 päivää alkaen irtisanomiskuukauden viimeisestä päivästä. Irtisanominen tulee tehdä kirjallisesti sähköpostitse osoitteeseen toimisto@kaapo.fi. Seuran pelaajat ovat jäseniä automaattisesti maksaessaan toimintamaksua ja heiltä ei laskuteta jäsenmaksua erikseen.
  • Pelaajan toimintamaksu jakautuu joko kuukausi- tai kausieriin riippuen ikäluokasta.
  • Loukkaantumistapauksissa pelaaja on velvollinen ilmoittamaan loukkaantumisesta kirjallisesti seuralle (sähköpostitse toimisto@kaapo.fi) ja oman ikäluokan vastuuvalmentajalle. Lääkärintodistusta vastaan loukkaantumisen jatkuessa yli kuukauden on oikeutettu toimintamaksuhyvitykseen. Pelaajan palatessa takaisin harjoitusvahvuuteen, on paluusta lähetettävä viesti sähköpostitse (toimisto@kaapo.fi) minkä lisäksi paluusta on neuvoteltava oman ikäluokan vastuuvalmentajan kanssa. Paluukuukausi on maksullinen.
  • Koronapykälä: Mikäli pelaaja asetetaan karenteeniin joko korona-altistumisen tai tartunnan vuoksi, on ensimmäinen kuukausi ns. omavastuuaika, jolloin ei myönnetä toimintamaksuhyvityksiä. Karanteenin ja sitä kautta poissaolon jatkuessa yli kuukauden, on pelaaja oikeitettu toimintamaksuhyvitykseen.
  • Pelaajan ilmoittaessa lokakuussa, ettei jatka seuran toiminnassa enää seuraavalla, 1.11. alkavalla kaudella, ei häneltä laskuteta marraskuun toimintamaksua.
  • Seuran ja joukkueiden toimintaan saa tulla tutustumaan maksutta 2-4 viikon ajaksi riippuen ikäluokasta. Tutustumisjaksosta on aina sovittava erikseen oman ikäluokan ikäluokkakoordinaattorin ja vastuuvalmentajan kanssa.
  • Pelaajan vaihtaessa kesken kauden joukkuetta seuran sisällä, hän maksaa vanhan joukkueen suuruista toimintamaksua siirtokuukauden ajan ja sitoutuu uuden joukkueen suuruiseen toimintamaksuun siirtymiskuukautta seuraavan kuukauden alusta alkaen.
  • Laskutus tapahtuu sähköpostilaskutuksena. Paperilaskuista perimme 5,00 euron laskutuslisän. Laskut ovat tilattavissa myös e-laskuna.

Kaarinan Pojat ry siirtää maksamattomat jäsen- ja toimintamaksut perintään kahden paperisen maksullisen huomautuksen jälkeen. Perintäkulut veloitetaan maksuvelvolliselta. KaaPo pidättää itsellään oikeuden tarvittaessa kieltää pelaajaa osallistumasta KaaPon joukkuetoimintaan perintään siirrettyjen maksamattomien maksujen vuoksi.

Mahdollisissa maksuvaikeustapauksissa seura pidättää itselleen oikeuden käsitellä asiaa tapauskohtaisesti maksuaikataulujen sopimiseksi. Olethan tällaisissa tapauksissa suoraan yhteydessä toimistollemme (toimisto@kaapo.fi).

Toimintamaksujen muuttuminen kauden aikana (esim. kesken kauden seuraan liittyville) ja muut erityistapaukset

Seuran toimintamaksusta ei enää 1.11.2019 alkaen myönnetä sisaralennuksia. Toimintamaksun maksuvelvollisuus alkaa liittymiskuukautta seuraavasta kuukaudesta. Mikäli ikäluokan toimintamaksu on jaettu kuukausieriin, maksetaan heti suoraan täyttä kk-erää. Mikäli ikäluokan toimintamaksu on jaettu kausieriin, maksetaan soviteltua kausierää. Mikäli pelaaja siirtyy pois seurasta kesken kauden, ei maksettuja toimintamaksuja palauteta.

Sovitellut kausierät
- pelaaja liittyy kvartaalin ensimmäisen kuukauden aikana (marras, helmi, touko, elo) = koko kvartaalin maksu
- pelaaja liittyy seuraan kvartaalin toisen kuukauden aikana (joulu, maalis, kesä, syys)= 70 % maksu eli 30 % ale
- pelaaja liittyy seuraan kvartaalin viimeisen kuukauden aikana (tammi, huhti, heinä, loka) = 40 % maksu eli 60 % ale

Varusmiespalvelus
Varusmiespalvelustaan suorittava KaaPon pelaaja on varusmiespalveluksensa ajan vapautettu seuran toimintamaksusta. Tammikuussa palvelukseen astuvat maksavat marras- ja joulukuun toiminnasta 70 % 1. kvartaalin maksusta ja ovat tammikuusta alkaen vapautettuja seuran toimintamaksusta siihen asti, että palaavat joukkueen vahvuuteen palveluksen jälkeen. Heinäkuussa palvelukseen astuvat maksavat touko- ja kesäkuun toiminnasta 70 % 2. kvartaalin maksusta ja ovat heinäkuusta alkaen vapautettuja seuran toimintamaksusta siihen asti, että palaavat joukkueen vahvuuteen palveluksen jälkeen.

Edustusjoukkueet
Jäsenehdot koskevat edustusjoukkueiden pelaajia niiltä osin, kun ne eivät ole ristiriidassa pelaajasopimuksessa sovitun kanssa.

Seura pidättää itselleen oikeuden käsitellä kesken kauden seurasta lähtevien tai seuraan liittyvien pelaajien toimintamaksujen suuruudesta tapauskohtaisesti, mikäli tähän ilmenee painavia syitä ja jotta mahdollisten väärinkäytösten mahdollisuus minimoitaisiin.