Oletko tulossa pelinohjaajaksi tai erotuomariksi KaaPon peliin?

Tervetuloa pelinohjaajaksi tai erotuomariksi KaaPon otteluun. Kaarinan alueen kenttien osoitteet löydät täältä.

Peliohjaajat

Peliohjaajapalkkioita ei enää 1.1.2019 jälkeen makseta käteisellä, vaan tilitys tapahtuu kuun 20. päivänä suoraan pelinohjaajan tilille. Tämä johtuu seuran velvollisuudesta ilmoittaa maksetut palkkiot Tulorekisteriin. Kentän laidalla joukkueen edustaja pyytää sinua täyttämään omat tietosi maksatuslomakkeelle. Voit myös ladata lomakkeen tästä ja täyttää sen etukäteen.

Muista otteluissa

• ohjata reiluun peliin reagoimalla reilun pelin ja sääntöjenvastaiseen käyttäytymiseen.
  • opastaa oikeisiin suorituksiin antamalla mahdollisuuden uuteen yritykseen.
  • kannustaa yrittämään ja rohkaise pelaajia myös epäonnistumisen hetkellä.
  • kasvattaa esimerkilläsi olemalla turvallinen ja luotettava pelinohjaaja.

Erotuomarit

Kaikissa sarjapeleissä ja jos erotuomari on varattu otteluun Tasossa, myös harjoitusotteluissa, maksetaan et-palkkio piirin kautta. Erotuomaripalkkioita ei enää 1.1.2019 jälkeen makseta käteisellä, vaan tilitys tapahtuu kuun 20. päivänä suoraan erotuomarin tilille. Tämä johtuu seuran velvollisuudesta ilmoittaa maksetut palkkiot Tulorekisteriin. Kentän laidalla joukkueen edustaja pyytää sinua täyttämään omat tietosi maksatuslomakkeelle. Voit myös ladata lomakkeen tästä ja täyttää sen etukäteen.

Kaarinan Pojat ry

Erotuomarinkatu 4, 20780 Kaarina