Jäsenedut KaaPolaisille

KaaPo luo jäsenyydelle lisäarvoa jäsenkortilla, jolla jäsenistö saa hienoja tarjouksia ja etuja sekä seuran jäsenetukumppaneilta että myös seuralta itseltään. Jäsenet saavat siis etuja KaaPon yhteistyökumppaneilta ja säästävät näin selvää rahaa. Käyttämällä KaaPon yhteistyöyrityksiä jäsen voi myös kerryttää seuralle bonusta ja olla näin seuran taloudellisena tukijana.

Kukkakauppa Katariina Kaarinan keskustassa tarjoaa monipuoliset floristipalvelut aina sidonnoista isompiin elämäntapahtumiin. KaaPolaisille Katariina tarjoaa 10 % alennuksen kaikista palveluista. Edun saat näyttämällä jäsenkorttia kassalla. Etu voimassa 31.12.2023 asti. HUOM! Etu ei ole voimassa verkkokaupassa.

Oriflame / Sari Härmälä tarjoaa KaaPon jäsenkortilla 15 % alennuksen kaikista Oriflame-tuotteista. Edun saat tekemällä tilauksen sähköpostitse, tekstiviestillä tai soittamalla sekä mainitsemalla tilauksen yhteydessä koodin KAAPO. Uusimman kuvaston löydät Sarin Facebook-sivuilta.Tee tilaus: tai .

Kaarinan Lukko on palveleva lukkoliike Kaarinan keskustassa. KaaPon jäsenkortilla saat 10 % alennuksen kaikista tuotteista (ei Abloy) Kaarinan Lukossa. Edun saat näyttämällä jäsenkorttia ostosten yhteydessä. Etu voimassa 31.12.2023 asti.

Suomalainen, yrittäjävetoinen katsastusasema Krossin Katsastus hoitaa ammattitaidolla määräaikais- tai muutoskatsastukset, rekisteröintikatsastukset sekä ajoneuvojen sekä veneiden rekisteröinnit. KaaPolaisille katsatus päästömittauksineen tarjotaan etuhintaan 49 €. Edun saat näyttämällä jäsenkorttia ostosten yhteydessä. Etu voimassa 31.12.2023 asti.

KaaPon virallinen varustetoimittaja Macron tarjoaa KaaPolaisille jäsenalennuksen muista kuin seuratuoteostoista. Macronin valikoimiin kuuluu eri urheilulajien varusteiden lisäksi mm. juoksu- ja vapaa-ajan varusteita, joista saa 30 % alennuksen näyttämällä KaaPon jäsenkorttia ostoksesi yhteydessä.

Uuni-pizzerian jäsenetuna -10 % alennus normaalihintaisista pizzoista.
Pizzojemme ydin ja juuret ovat klassikkoruoan syntykaupungissa Napolissa. Emme kuitenkaan voi, tai edes halua, välttyä pohjoismaisilta vaikutteilta. Kutsummekin itseämme New Nordic Style -pizzaravintolaksi.
Kaiken perustana toimii pohja, joka koostuu laadukkaista ainesosista ja taikinapohjasta. Kaikki raaka-aineemme ovat pääsääntöisesti peräisin lähituottajilta ja pizzan kotimaasta Italiasta.
Ravintolamme sydän on UUNI, joka sijaitsee vain muutaman metrin päässä pöydistä. Voit seurata juuri sinun pizzasi valmistumista alusta loppuun asti.
Meille pizzojen valmistaminen ei ole mitään liukuhihnatyötä. Jokainen asiakkaidemme eteen kannettu pizza on tehty aidolla intohimolla. Meillä on päättymätön tahto parantaa tuotteitamme, jotta jonakin päivänä voimme ylpeästi sanoa valmistaneemme täydellisen pizzan.
Kaarinassa Uuni-pizzeria sijaitsee osoitteessa Kuskinkatu 1, 20780 Kaarina

Myös seura tarjoaa jäsenilleen etuja! KaaPon jäsenkortilla pääset miesten edustusjoukkueiden kotiotteluihin 5 €:lla (norm. 8€). Edun saat näyttämällä jäsenkorttia lippuluukulla.

Kaarinan Pojat ry

Erotuomarinkatu 4, 20780 Kaarina